firstluck | Tarih: Perşembe, 2015-07-02, 4:16 PM | Mesaj # 1 |
Misafir
Grup: Üye
Mesajlar: 18
Ödülleri: 0
Sitedeki Durumu: Burada değil
| Google Adwords reklamlarıyla yeni müşterilere ulaşabilir ve şirketinizi büyütmenize imkan sunan İnternet reklamcılığıyla amaçlarınıza ulaşabilirsiniz. Reklam hedeflemelerinde reklamınızın hangi alanda görüntüleneceğini seçebilir, tercihinize uyan bütçe bildirerek ve reklamlarınızın nasıl bir etki gösterdiğini ölçebilirsiniz. Farklı olarak günlere dair sabitleyebildiğiniz ödeneklerinizi istediğiniz anda durdurma ihtimali veya tekrar faal duruma getirebilirsiniz.
Adwors Google reklam vereceğiniz süre, Google Adwors reklamlarında sunduğunuz hizmetlerle ilgili sözcüklerle belirtebilir, bu kelimeleri anahtar kelimeler kısmında biraraya getirerek arama yapmakta olan şahısların sonuçlarında belirttiğiniz ilgili ve benzeri olan kelimeler sayesinde arama yapanlara ulaşabilirsiniz. Google ve Google iş ortağı web sitelerinde reklamlarınız alakalı ise görüntülenerek arama sonucu olmasa bile reklamlarınız kişilere yayınlanır. Adwors ile yaptığınız reklamlarınız (TBM) Tıklama Başına Maliyet olarak sadece reklamlarınız tıklanıldığında ücrete tabi alınırsınız. Reklamlarda belirtmekte olduğunuz bütçe ücreti sonunda, Adwors Google Reklamlarında olumlu analizlerle ve günlük belirtilecek bütçelere gün ve gün dikkat edilmesi gerektiğini belirtmeliyiz. Belirli süre içinde yapacağınız projelendirmenin günlük takibini yapmamakta iseniz şayet, belirlenmiş olduğunuz zaman zarfı içinde gözden kaçırabileceğiniz küçük bir ayrıntı ile planlamanızın alt üst olacağını anlamalısınız. Özellikle günlük belirtilen ücretlerin kimler doüğrultusunda nasıl göründüğüne ve ne amaçla tıklamalar yapıldığına özen göstermelisiniz. Adwors Google, duyurmakta olduğunuz reklamlarınızın maliyetlerini her an kontrol etmenize imkan vermektedir. Az seviyede ödeme yapma mecburiyeti olmamakla beraber, günlük yaklaşık bütçe belirleyerek bütçenizi orantılı şekilde yönlendirerek ödeme durumunu şekillendirebilirsiniz. Bütçenizi yönlendirmeler sonunda hedeflerinize göre teklif verme stratejisi seçme olanağınızın oluşmasıyla, bir kullanıcı Google'da arama yapması sonucunda, arama sonuçları sayfasına yönlendirildiğinde reklamları ve sayfadaki sıralamaları belirleyen Google Adwords, açık artırma düşünce yapısıyla reklamlarınızı değerlendirerek kullanıcılara göstermektedir.
Sonuç itibariyle Adwords hesabınız içeriğinde yayınladığınız reklamlarının maliyet bütçelerine ve ödeme şablonunuza ulaşabilir, reklamlarınızın takibini TBM sonuçlarınıda yapmış olduğunuz takiplerinizi birleştirerek analizlerinizle beraber TBM oranlarınızı istediğiniz gibi yönetebilir veya maksimum tıklama başına maliyet teklifine devam edebilirsiniz.
|
|
| |