dilokullari | Tarih: Pazar, 2015-07-05, 1:06 PM | Mesaj # 1 |
İstekli Öğrenci
Grup: Üye
Mesajlar: 61
Ödülleri: 0
Sitedeki Durumu: Burada değil
| Billboard; il merkezlerinde yaya ve araç yoğunluğunun bulunduğu yerlere monte edilen trafiği ve bakış alanını engellemeyecek şekilde olabilmesi üzere dikdörtgen tarzında net kullanılan bölümleri olan en yaygın geniş reklam araçlarıdır. Yayılmış olması bakımından belli bir standartı yakalamış olan şehir içinde billboardları gösteren net kullanılan yerlere yapıştırılan afişlerle büyük ve estetik bir görsel bölüm ile en tesirli van reklam metotu olarak kabul edilmektedir.
İller arası otomobil yolları düzergahlarında bulunan yol levhaları standart durumundan değişik ölçüler taşımakta olabilirler ancak billboardların çerçeveleri, renkleri, yerden yükseklikleri değişik olabilse dahi reklam kullanılan alanları sabittir. Billboardlar açık bölüm reklam araçlarının en bilinmekte olanı ve yaygınıdır. Reklam stratejisi yapılırken yalnızca bir kanala sabitleme kalmamalıdır. Zira reklam ile amaçlanan her alana hitap edebilecek tüm kanalların kullanılarak ürünün tanıtılmasıdır. Son yıllarda hayatımıza dahil olan e-ticaret ve dijital reklam araçları yanında açıkhava reklam araçlarını da en iyi şekilde kullanmak gerekir. Yalnızca internet ve dijital dünyayı kullanmaktaysanız ürününüzden diğer kişilerin haberinin olabilmesini engellemiş olursunuz.
Açıkhava’daki şehir reklam panolarının birçoğuna günlük kullanımda billboard denilmektedir. Ancak genel olarak “reklam panosu” şeklinde algılanan billboard açık hava reklam araçlarından sadece bir tanesidir. Açıkhava reklam araçları için kullanılan genel bir ifade olarak bilinse de teknik olarak billboard başlı başına en yaygın reklam aracıdır.
|
|
| |