firstluck | Tarih: Çarşamba, 2015-07-29, 3:36 PM | Mesaj # 1 |
Misafir
Grup: Üye
Mesajlar: 18
Ödülleri: 0
Sitedeki Durumu: Burada değil
| Girişimci iseniz pazarlama tercihi mükemmel bir entegrasyon içinde çalışmasını sağlar. Herhangi bir kurumun başarı elde edebilmesi, hangi alan ile çalışabileceğini ve büyüyebileceğini araştırmaktan geçmektedir. İnternet sayfanızla sosyal medya, mobil, e-posta ve diğer kullanılan bölümlerinizi birbirlerine karşı ölçebilir ve müttehit sunma stratejileri kullanabilirsiniz.
Sitecore Kullanıcı Etkileşim Platformu, farklı araçlar ve veritabanı ile etkileşim analizi ve etkileşim otomasyonu yollarını bağdaştırarak en mükemmel gerekçeli çözümler sunar. Tüm bunlarla beraber Sitecore, web sayfasına dair içeriklerin hepsi benzeri hiç olmamış büyük ölçekte ve oluşturulan çeşitli içerik sürümlerinin kullanımını sağlamaktadır. Böylece fazla miktarda içerikleri kullanıcılar ve şirket içi çalışanlar hem ileri seviyede hedefleme kılar, hem de yönetilebilir ve etkileşim için erişilebilir kılar. Pazarlamacılara dair yapılmış güçlü araçlarıyla Sitecore, kurumsal sınıftaki alıcıları için sürekliliği, sağlamlığı ve esnekliği ve sürekliliği birleştiren bir Web Sayfa İçerik Yönetim Sistemi sunmaktadır. Web içerik yönetimi ve dijital pazarlama ihtiyaçlarınıza dair Sitecore teknolojisini uygulamaya sertifikalı mühendis çalışanları ile hizmetlerini devam ettirmektedir.
Branşa tam entegre haliyle ve arama düzeyli yapısıyla pazarlamacılara web sitesine gelen kullanıcılar ile alakalı daha da fazla şahsi bilgi elde etme imkanı sağlamaktadır. Microsoft Office benzeri düzenleme yetenekleri ile tüm ustalık düzeyindeki uygulayıcılara kullanımı kolay bir ön sistem sunmaktadır. Etkileşim Platformu ile kullananlara tüm yollar üstünden tüm düzen boyunca bir iletim imkanı sağlamaktadır veya verimliliği en üst seviyeye artırarak satış beklentilerini çoğaltır. Kullanıcı kullanımı profilleme ve puanlama ile ziyaretçiler için daha bireysel bir kullanıcı deneyim imkanı sağlar. Sitecore AIDA ™ Teknolojisi aynı süre içerisinde veri toparlar, analiz süresine tabii tutar, yönetimi yapar, tasarlar, davranış ve kararları çoklu kanal üzerinden toplar. Tüm bu sonuçlardan elde edilen analiz ve veriler, pazarlamacılar için pazarlama programlarında maksimum kesin sonuçlar elde etmesine imkan verir.
|
|
| |