firstluck | Tarih: Pazartesi, 2015-08-24, 9:46 AM | Mesaj # 1 |
Misafir
Grup: Üye
Mesajlar: 18
Ödülleri: 0
Sitedeki Durumu: Burada değil
| Sosyal Medya Pazarlaması birçok markanın sosyal medya içinde bulunma amacına, kurumsal firma benliğine ve hedef topluluğunun benliğine uyacak bir tarzda iletişim dil ve pazarlama stratejisi oluşumunu tamamladıktan sonra ne tarz alanlarda aktif olarak yer almasına ve hangi reklam modellerini aktif olarak kullanılması ihtiyacına karar verilebilmektedir. Kurumsal firmaların kullanımı hemen hemen zorunlu hale olduğunu bilindiğinden olmazsa olmazlarından olan Sosyal Medya Pazarlaması birden fazla bölümde müşteri topluluğu oluşturabilmektedir.
Sosyal Medya Pazarlaması firmaların kampanya öncesi KPI ev ROI araştırmaları yaparak, kampanya sonunda şirketlerin kesin sonuç olacak şekilde elde edecekleri faydaları hesaplayıp R&F Chart ve Editorial Calender hazırlanışları sonucu, markaların sosyal medya platformlarında planlı ve programlı şekilde verimli ilerleyebilecekleri yol bölümleri hazırlamaları sağlanmaktadır. Kampanyaların kesin olumlu veri sonuçlarında elde edilebilmesi için en ideal analizlerin yapılmasıyla geri dönüşlerin olumlu sonuçlar verilmesi oluşturulabilmektedir. Bütçe uygunluklarına göre 1 sene olmak üzere bir aylık planların yapılabilmesiyle ayrılmış ödeneklerden kazanç elde edilmesi sağlanmaktadır.
Kampanyaların en üst düzeye çıkması için günlük, haftalık ve aylık yapılan ölçümlemeler sonucu yönetilmekte olan kampayalar verimlilikleri artırıldığı meydana çıkartılmaktadır. Bu süre içinde bir gün aktif listening yapılarak markalarımızın hakkında yazılanları analiz ederek takipçilierin isteklerine çözümleme adına gerekmekte olan bütün maddeler değerlendirilip, kayıtsız olarak alınan sonuçlar oluştuğunda uygun görülmekte olan takipçilerle iletişime geçip sonuç odaklı çalışmalar başlatılmaktadır.
|
|
| |